Welkom, bienvenue, welcome!

7 maart 2017

Namasté,

NL:
Welkom op onze reisblog. We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Nepal.
Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.  Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan, rechts op deze pagina, aan voor onze mailinglijst!

FR:
Bienvenue sur notre blog.  Nous allons utiliser ce site web pour tenir tout le monde au informé de notre voyage au Népal.
Venez régulièrement nous rendre visite pour les dernières nouvelles (verhalen) et photos (foto's).   Souhaitez-vous rester informé automatiquement sur nos expériences? Alors inscrivez-vous à notre mailing list (à droite de cette page).

ENG:
Welcome to our blog.  We're going to use this website to keep everyone informed of our trip to Nepal.
Come back reglaroy for the latest travel stories (verhalen) and photos (foto's).   Would you like to easily stay informed about our experiences? Then sign up for our mailing list (at the right side of this page).

Bert, Chrisje, Karel, Nathalie, Manu, Francis, Tom, Pieter M, Pieter T, Christophe, Hilde, Marc, Kurt, Jan, Edward, Yves, Bert & Johan

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Michiel Nys:
    Mannen,

Veel succes met dit schitterende project. Jullie gaan dat super doen. Die mannen ginder gaan jullie zo dankbaar zijn. Ik ga deze blog nauwgezet in de gaten houden.

Michiel Nys
  2. Yves Vermeulen:
    Dag Michiel,

Tof dat je onze ervaringen wil volgen
  3. Maria Broos:
    8 maart 2017
    Ja, heel graag wil ik op de hoogte gehouden van de reisverhalen en andere gebeurtenissen rondom Nepal. Heel veel succes wens ik jullie.
  4. Michèle Van den Heuvel:
    9 maart 2017
    Dag mannen,
    Heel fijn dat we jullie verhalen en ervaringen hier kunnen volgen !
    Heel veel succes, proficiat met al jullie werk en ... vergeet niet te genieten !!
    Michèle
  5. F4N:
    9 maart 2017
    Namasté,
    Om op de hoogte te blijven, gewoon even aanmelden met je e-mail adres via het blauwe vakje 'Mailinglijst' rechts bovenaan deze pagina.
    Feri betaula (tot ziens / tot later)
    Leo, Edward, Yves, Bert en Johan