Nepal, the sequel (November 2018)

17 oktober 2018 - Brussel, België

Namaste,

NL:
Het is zowat 1,5 jaar geleden dat we hier iets postten.  Maar ondertussen staat onze 2e missie voor de deur.
Nadat op 10 november onze 4 mansvoorhoede (Bert, Mathieu, Pieter en Tom) afreist om de nodige voorbereidingen te treffen, vervoegt op 12 november de rest van het team hen in Kathmandu.  Dat zijn Karel, Nathalie, Chrisje, Manu, Kurt, Marc, Hilde, Francis, Christophe, Yves, Edward en Johan.
Hou je mailbox in de gaten.  In november volgt er meer nieuws.
Volg ons ondertussen ook op facebook: https://www.facebook.com/Firefighters4Nepal/

FR:
Ca fait environ 1,5 ans qu'on a publié notre dernier message sur cette page. Mais entretemps, le départ pour notre 2e mission est imminent.
Après que 4 membres de notre équipe (c.a.d.) Bert, Mathieu, Pieter et Tom) quitent le 10 novembre pour Kathmandu pour les préparatifs nécessaires, le 12 novembre, le reste de l’équipe les rejoint à Katmandou:  Karel, Nathalie, Chrisje, Manu, Kurt, Marc, Hilde, Francis, Christophe, Yves, Edward et Johan.
Gardez un oeil sur votre boîte à messages. D'autres nouvelles suivront en novembre.
Suivez-nous entretemps sur facebook: https://www.facebook.com/Firefighters4Nepal/

ENG:
It is about 1.5 years ago since we posted something here. But meanwhile, our 2nd Mission is imminent.
On November 10th, 4 of our team  (Bert, Mathieu, Pieter and Tom) leave for Nepal to do the necessary preparations.  On November 12th the rest of the team join them in Kathmandu:  Karel, Nathalie, Chrisje, Manu, Kurt, Marc, Hilde, Francis, Christophe, Yves, Edward and Johan.
Keep an eye on your mailbox. More news will follow in november.
Meanwhile you can follow us on facebook:  https://www.facebook.com/Firefighters4Nepal/