D-Day / Jour J. (March 2017)

17 maart 2017 - Brussels, België

Vandaag, vrijdag 17 maart, is het D-Day:  we reizen naar Nepal om de plaatselijke brandweercollega's kledij en materiaal aan te bieden en opleiding te geven.
Wil je meereizen? Meld je dan via 'mailingslijst' aan voor de nieuwsbrief van onze blog: http://firefighters-4-nepal.reislogger.nl

Ce vendredi 17 mars est le Jour J:  on décolle pour le Népal pour y organiser une formation pour les collègues pompiers et offrir du matériel et des tenues d'intervention.
Envie de voyager avec nous ? Inscrivez-vous alors via 'mailinglijst' pour la newsletter de notre blog:  http://firefighters-4-nepal.reislogger.nl

1. Brigitte Blanpain:
    17 maart 2017
    Geraakt door jullie daadkrachtig idealisme wil ik graag julle verhaal volgen!
    Succes mannen!
    Brigitte
  2. Pestiau:
    Bon voyage!
  3. Eric:
    Goeie reis/Bon voyage #helden/heroes
  4. Paul Calmeyn:
    17 maart 2017
    Ik herinner me nog het bezoek in KTM van 5 jaar geleden ! Dat was waarschijnlijk het startschot. Succes !
  5. Frans Schots:
    17 maart 2017
    goede reis en prachtig en efficiënt verblijf ter plaatse
  6. Greta:
    17 maart 2017
    success met jullie avontuur!!
  7. Lief maes:
    17 maart 2017
    Leo, ik wens jullie veel werkplezier daar in Nepal... Ik vind het grandioos wat jullie daar gaan doen. :)
  8. Lief maes:
    17 maart 2017
    Leo en collega's, veel werkplezier daar in NEPAL. Ik vind het GRANDIOOS wat jullie daar gaan doen! :)
  9. Ingrid Van Overbeke:
    17 maart 2017
    De sfeer, bij jullie vertrek op de luchthaven, was SUPERgoed ! Heel veel enthousiasme gezien. Maak er een mooi avontuur van en geniet van het prachtige Nepal en de prachtige mensen ! Superfier op jullie mooie project !
  10. Herman Debby:
    Veel succes, goede reis
  11. Hannes jozef:
    18 maart 2017
    prachtig initiatief en veel succes